Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Piaggio TPH TPH 50 X (TEC) (1997.03-2000.12) 4km » 107 362 topran
wybrany samochód: 
Piaggio Tph Tph 50 X (tec) (1997.03-2000.12) 4km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora 107 362 TOPRAN

107 362 Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora TOPRAN
topran 107 362
Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora 107 362
4.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:6 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

107 362

dostawca:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyTylna oś po obydwu stronach
Wysokość [mm]4,1
Średnica wewnętrzna [mm]11,1
średnica zewnętrzna [mm]20
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora 107 362 TOPRAN

Część montażowa kolumny Mc Phersona tył pasuje do: AUDI 80 B1, A4 B5, SEAT AROSA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, TOLEDO I, VW GOLF I, GOLF II, GOLF III, JETTA I, JETTA II 1.0-2.8 05.72-07.05
numery OEM:
AUDI      191 512 119
SEAT      191 512 119
VOLKSWAGEN      191 512 119
zamienniki:
JSL245
brak
TRW
JSL247
brak
TRW
VO-SB-10057
brak
MOOG

Zastosowanie Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora 107 362 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Pierścień oporowy, mocowanie amortyzatora 107 362 TOPRAN:

Adam, Zbuczyn
2019-12-01
 5/5
Zakup 206 042 topran z polecenia mechanika

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.