Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » części zacisku hamulcowego, tłoczki, zestawy naprawcze » 110 708 topran

Śruba, zacisk hamulcowy 110 708 TOPRAN

110 708 Śruba, zacisk hamulcowy TOPRAN
8.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

110 708

producent:

TOPRAN

Kształt łba śruby / nakrętki Sześciokąt wewnętrzny
Wymiar gwintu M 8
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowy przy zacisku hamulca
Klasa wytrzymałości 8.8
Długość całkowita [mm] 53
Skok gwintu [mm] 1,25

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Śruba, zacisk hamulcowy 110 708 TOPRAN

Śruba prowadnicy zacisku hamulcowego przód pasuje do: VW GOLF II, JETTA II, PASSAT B3/B4, POLO II 1.0-1.8 10.81-09.94

Śruba, zacisk hamulcowy 110 708 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Śruba, zacisk hamulcowy 110 708 producenta TOPRAN

VOLKSWAGEN

N0147153

numery OEM:
VOLKSWAGEN      N 014 715 3
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Śruba, zacisk hamulcowy 110 708 TOPRAN w samochodach:

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego

Układ hamulcowy to najważniejszy pod względem bezpieczeństwa system w pojeździe. Wymaga ciągłej kontroli i usuwania usterek już w zarodku. Element, który naprawiany jest najczęściej, to zacisk hamulcowy. Jest to bowiem komponent dość skomplikowany w budowie, a co za tym idzie bardzo awaryjny.

Usterki, jakie w nim występują to najczęściej zablokowanie (inaczej zapieczenie) i rozszczelnienie. Powodem tego może być wysoka temperatura pracy lub ciało obce, które dostało się pomiędzy dobrze spasowane elementy. Zdarza się również niewłaściwa praca tłoczków i nadmierne luzy. Awaria może doprowadzić do utraty płynu, jego przegrzania i w efekcie do wydłużenia drogi hamowania lub do całkowitego zaniku funkcji hamulca.
Poważne uszkodzenia mechaniczne zmuszają użytkownika do wymiany całych elementów. Zaleca się przeprowadzać takie prace w profesjonalnym warsztacie.
Drobniejsze niedomagania można jednak z powodzeniem spróbować naprawić samemu.

W takim przypadku pomocne będą zestawy naprawcze i reparaturki. Składają się one najczęściej z osłon tłoczka i gumowych uszczelek. W niektórych przypadkach zestawy zawierają również prowadnice zacisków hamulcowych (śruby zacisków). To elementy również ulegające stałemu zużyciu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.