Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Peugeot BOXER Platforma / podwozie (ZCT_) 2.5 D 4x4 (1999.07-2002.04) 86km » 113 771 topran
wybrany samochód: 
Peugeot Boxer Platforma / Podwozie (zct_) 2.5 D 4x4 (1999.07-2002.04) 86km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Silnik wycieraczek 113 771 TOPRAN

113 771 Silnik wycieraczek TOPRAN
144.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

113 771

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowySzyba czołowa pojazdu
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ilość biegunów4
Kształt obudowy wtyczkiWersja D
Napięcie [V]12
Rodzaj mocowaniaMocowanie 3-punktowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz ramieniem napędowym

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek 113 771 TOPRAN

Silnik wycieraczek przód pasuje do: AUDI A3, SEAT LEON, TOLEDO II, SKODA OCTAVIA I, VW BORA, BORA I, GOLF IV 09.96-12.13
numery OEM:
AUDI      1J0 955 119A
AUDI      1J0 955 119B
AUDI      1J1 955 113B
AUDI      1J1 955 113C
SEAT      1J0 955 119A
SEAT      1J0 955 119B
SEAT      1J1 955 113B
SEAT      1J1 955 113C
SKODA      1J0 955 119A
SKODA      1J0 955 119B
SKODA      1J1 955 113B
SKODA      1J1 955 113C
VOLKSWAGEN      1J0 955 119A
VOLKSWAGEN      1J0 955 119B
VOLKSWAGEN      1J1 955 113B
VOLKSWAGEN      1J1 955 113C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Silnik wycieraczek 113 771 TOPRAN w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.