Kształt | Oring |
Kolor | czarny |
Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm] | 5,6 |
średnica zewnętrzna [mm] | 9,6 |
Grubość [mm] | 2 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pierścień uszczelniający, przełącznik termiczny 116 584 TOPRAN
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
WHT002287C, WHT002287D
WHT002287C, WHT002287D
WHT002287C, WHT002287D
WHT002287C, WHT002287D
AUDI | WHT 002 287C | |
AUDI | WHT 002 287D | |
SEAT | WHT 002 287C | |
SEAT | WHT 002 287D | |
SKODA | WHT 002 287C | |
SKODA | WHT 002 287D | |
VOLKSWAGEN | WHT 002 287C | |
VOLKSWAGEN | WHT 002 287D |
Zastosowanie Pierścień uszczelniający, przełącznik termiczny 116 584 TOPRAN w samochodach: