Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.0 TDI (2005.09-2006.06) 121km » 116 741 topran
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 Avant (4f5) 2.0 Tdi (2005.09-2006.06) 121km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wysokiego ciśnienia 116 741 TOPRAN

116 741 Pompa wysokiego ciśnienia TOPRAN
573.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

116 741

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyGłowica silnika
Napięcie znamionowe [V]12
Kształt obudowy wtyczkiWersja D
Ilość biegunów2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Tryb pracymechaniczne
Ograniczenia producentaBOSCH
Tryb pracysterowany elektrycznie

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wysokiego ciśnienia 116 741 TOPRAN

Pompa benz. wysokociśnieniowa pasuje do: AUDI A3, A4 B8, A5, Q3, TT, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, EXEO, EXEO ST, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, SUPERB II, YETI 1.8/2.0/2.5 09.04-10.18
numery OEM:
AUDI      06H 127 025E
AUDI      06H 127 025G
AUDI      06H 127 025K
AUDI      06H 127 025M
AUDI      06H 127 025N
AUDI      06H 127 025P
AUDI      06H 127 025Q
SEAT      06H 127 025E
SEAT      06H 127 025G
SEAT      06H 127 025K
SEAT      06H 127 025M
SEAT      06H 127 025N
SEAT      06H 127 025P
SEAT      06H 127 025Q
SKODA      06H 127 025E
SKODA      06H 127 025G
SKODA      06H 127 025K
SKODA      06H 127 025M
SKODA      06H 127 025N
SKODA      06H 127 025P
SKODA      06H 127 025Q
VOLKSWAGEN      06H 127 025E
VOLKSWAGEN      06H 127 025G
VOLKSWAGEN      06H 127 025K
VOLKSWAGEN      06H 127 025M
VOLKSWAGEN      06H 127 025N
VOLKSWAGEN      06H 127 025P
VOLKSWAGEN      06H 127 025Q
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wysokiego ciśnienia 116 741 TOPRAN w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.