Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Seat ALHAMBRA (7V8, 7V9) 2.8 V6 (2000.06-2010.03) 204km » 117 311 topran
wybrany samochód: 
Seat Alhambra (7v8, 7v9) 2.8 V6 (2000.06-2010.03) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 117 311 TOPRAN

117 311 Korpus przepustnicy TOPRAN
topran 117 311
Korpus przepustnicy 117 311
117 311
topran 117 311 Korpus przepustnicy
Korpus przepustnicy 117 311 topran
Korpus przepustnicy 117 311 topran
Korpus przepustnicy 117 311 topran
Korpus przepustnicy 117 311 topran
Korpus przepustnicy 117 311 topran
340.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

117 311

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
Ilość biegunów6
Dolot - Ø [mm]52
Kształt obudowy wtyczkiWersja D
Nowa część
niewymagany zwrot starej części
Tryb pracyelektryczny
Napięcie znamionowe [V]12
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaSterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 117 311 TOPRAN

Przepustnica powietrza pasuje do: AUDI A3, SEAT ALTEA, ALTEA XL, CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, LEON, TOLEDO III, SKODA FABIA I, FABIA II 1.4/1.4LPG/1.6 06.04-07.18
numery OEM:
SEAT      03C 133 062C
SEAT      03C 133 062S
SEAT      03C 133 062T
SKODA      03C 133 062C
SKODA      03C 133 062S
SKODA      03C 133 062T
VOLKSWAGEN      03C 133 062C
VOLKSWAGEN      03C 133 062S
VOLKSWAGEN      03C 133 062T
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 117 311 TOPRAN w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.