Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Mazda CX-30 (DM) SKYACTIV-G M Hybrid (DM5W, DM6W) (2020.01-???) 150km » 117 691 topran
wybrany samochód: 
Mazda Cx-30 (dm) Skyactiv-g M Hybrid (dm5w, Dm6w) (2020.01-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 117 691 TOPRAN

117 691 Cięgło, hamulec postojowy TOPRAN
56.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

117 691

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Długość całkowita [mm]1565
Długość osłony [mm]825
niezależne zawieszenie kół
Układ hamulcowydla pojazdów z hamulcami tarczowymi z tyłu

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 117 691 TOPRAN

Linka hamulca ręcznego tył L/P (1565mm) pasuje do: SKODA OCTAVIA III 1.0-2.0D 11.12-10.20
numery OEM:
SKODA      5Q0 609 721AT
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 117 691 TOPRAN w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.