Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje » 200 776 topran

Dystans gumowy, resorowanie 200 776 TOPRAN

200 776 Dystans gumowy, resorowanie TOPRAN
topran 200 776
Dystans gumowy, resorowanie 200 776
17.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

200 776

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Strona zabudowy na dole
Zamiana tylko w parach 
Wysokość [mm] 37

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie 200 776 TOPRAN

Poduszka kolumny Mc Phersona tył P pasuje do: OPEL ASTRA F, CALIBRA A, CORSA B, CORSA B/HATCHBACK, KADETT E, OMEGA A, OMEGA B, SENATOR B, TIGRA, VECTRA A 1.0-3.6 09.84-12.10
numery OEM:
OPEL      04 36 931
OPEL      04 36 945
OPEL      04 36 949
OPEL      4 36 931
OPEL      4 36 945
OPEL      4 36 949
VAUXHALL      90344667
VAUXHALL      90447969
VAUXHALL      90468006

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie 200 776 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Dystans gumowy, resorowanie 200 776 TOPRAN:

2019-12-01
 5/5
Zakup 206 042 topran z polecenia mechanika
2020-06-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.