Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Volkswagen PASSAT B5 Variant (3B5) 2.5 TDI Syncro/4motion (1998.12-2000.11) 150km » 208 435 topran
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B5 Variant (3b5) 2.5 Tdi Syncro/4motion (1998.12-2000.11) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 208 435 TOPRAN

208 435 Cięgło, hamulec postojowy TOPRAN
54.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

208 435

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz lewej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 208 435 TOPRAN

Linka hamulca ręcznego tył L (1943mm) pasuje do: CHEVROLET CRUZE, OPEL ASTRA J 1.3D-2.0D 05.09-
numery OEM:
OPEL      05 22 097
OPEL      05 22 121
OPEL      5 22 097
OPEL      5 22 121
VAUXHALL      13367627
VAUXHALL      13409696
CHEVROLET      13367627
CHEVROLET      13409696
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 208 435 TOPRAN w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.