Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 503 689 topran

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P 503 689 TOPRAN

503 689 Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P  TOPRAN
94.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

503 689

producent:

TOPRAN

Rodzaj mocowaniaŁożysko gumowo-metalowe
Lokalizacja w aucieOś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucieOś przednia, z prawej
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P 503 689 TOPRAN

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: BMW X5 (F15, F85), X6 (F16, F86), X6 (G06, F96) 2.0-4.4 08.13-

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P 503 689 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P 503 689 producenta TOPRAN

BMW

31306851880

numery OEM:
BMW      3130 6 851 880
zamienniki:
53593
brak
BIRTH
590571
brak
HUTCHINSON
KS 290
brak
HUTCHINSON

Zastosowanie Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P 503 689 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P 503 689 TOPRAN:

Adam, Zbuczyn
2019-12-01
 5/5
Zakup 206 042 topran z polecenia mechanika

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.