Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Mitsubishi GALANT VIII (EA_) 2.5 Type S (EC5A) (1999.10-2004.10) 205km » 702 050 topran
wybrany samochód: 
Mitsubishi Galant Viii (ea_) 2.5 Type S (ec5a) (1999.10-2004.10) 205km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora 702 050 TOPRAN

702 050 Mocowanie amortyzatora TOPRAN
106.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

702 050

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowygóra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łożyska walcowego
Rodzaj łożyskowaniaŁożysko gumowo-metalowe
Zamiana tylko w parach
Ilość na oś2

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 702 050 TOPRAN

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: FIAT TALENTO, NISSAN NV300, PRIMASTAR, OPEL VIVARO A, VIVARO B, RENAULT TRAFIC II, TRAFIC III 1.6D-2.5D 02.01-
numery OEM:
FIAT      6000618850
NISSAN      5404 000 Q0A
NISSAN      5404 000 Q0D
NISSAN      5404 000 Q0E
OPEL      44 08 055
OPEL      44 18 284
OPEL      44 20 902
RENAULT      8200 010 494
RENAULT      8200 630 478
RENAULT      8200 904 006
VAUXHALL      93862240
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 702 050 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 702 050 TOPRAN:

Adam, Zbuczyn
2019-12-01
 5/5
Zakup 206 042 topran z polecenia mechanika

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).