Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI (2009.04-2011.03) 163km » 723 109 topran
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) 2.0 Tdi (2009.04-2011.03) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 723 109 TOPRAN

723 109 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora TOPRAN
63.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

723 109

producent:

TOPRAN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
MateriałTworzywo sztuczne
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 723 109 TOPRAN

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: CITROEN C8, EVASION, JUMPY I, JUMPY II, FIAT MULTIPLA, SCUDO, ULYSSE, LANCIA LYBRA, PHEDRA, ZETA, PEUGEOT 806, 807, EXPERT 1.6-3.0 06.94-
numery OEM:
CITROËN      5035 43
CITROËN      5035 45
CITROËN      5035 55
FIAT      1303672080
FIAT      1329669080
FIAT      9467562989
LANCIA      1303672080
LANCIA      1329669080
LANCIA      9467562989
PEUGEOT      5035 43
PEUGEOT      5035 45
PEUGEOT      5035 55

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 723 109 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora 723 109 TOPRAN:

Adam, Zbuczyn
2019-12-01
 5/5
Zakup 206 042 topran z polecenia mechanika

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.