Tryb pracy | elektryczno-pneumatyczny |
Ilość biegunów | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Rodzaj zaworu | Zawór magnetyczny |
Ilość połączeń | 3 |
Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Dodatkowe informacje o produkcie Konwerter ciśnienia 723 814 TOPRAN
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
1230655, 1254383, 1313848, 3M5Q9E882CA, 3M5Q9E882CB, 3M5Q9E882CC
1618C9, 9652570180, 9652997580
1618C9, 9652570180, 9652997580
30711101
CITROËN | 1618 C9 | |
CITROËN | 96 525 701 80 | |
CITROËN | 96 529 975 80 | |
FORD | 1 230 655 | |
FORD | 1 254 383 | |
FORD | 1 313 848 | |
FORD | 3M5Q9E882CA | |
FORD | 3M5Q9E882CB | |
FORD | 3M5Q9E882CC | |
PEUGEOT | 1618 C9 | |
PEUGEOT | 96 525 701 80 | |
PEUGEOT | 96 529 975 80 | |
VOLVO | 30711101 |
Zastosowanie Konwerter ciśnienia 723 814 TOPRAN w samochodach: