Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » 02.10.091 trucktec automotive gmbh

Uszczelka, głowica cylindrów 02.10.091 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

02.10.091 Uszczelka, głowica cylindrów TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH
40.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

02.10.091

dla numeru OE 616 016 2020
Średnica cylindra [mm] 92

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów 02.10.091 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      615 016 1520
MERCEDES-BENZ      616 016 0820
MERCEDES-BENZ      616 016 0920
MERCEDES-BENZ      616 016 1020
MERCEDES-BENZ      616 016 1220
MERCEDES-BENZ      616 016 1320
MERCEDES-BENZ      616 016 1420
MERCEDES-BENZ      616 016 1520
MERCEDES-BENZ      616 016 1620
MERCEDES-BENZ      616 016 1720
MERCEDES-BENZ      616 016 1820
MERCEDES-BENZ      616 016 1920
MERCEDES-BENZ      616 016 2020
MERCEDES-BENZ      A615 016 1520
MERCEDES-BENZ      A616 016 0820
MERCEDES-BENZ      A616 016 0920
MERCEDES-BENZ      A616 016 1020
MERCEDES-BENZ      A616 016 1220
MERCEDES-BENZ      A616 016 1320
MERCEDES-BENZ      A616 016 1420
MERCEDES-BENZ      A616 016 1520
MERCEDES-BENZ      A616 016 1620
MERCEDES-BENZ      A616 016 1720
MERCEDES-BENZ      A616 016 1820
MERCEDES-BENZ      A616 016 1920
MERCEDES-BENZ      A616 016 2020
zamienniki:
BC790
brak
PAYEN (FEDERAL MOGUL)
10 91 4285
brak
SWAG Autoteile GmbH

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów 02.10.091 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.