Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 02.17.040 trucktec automotive gmbh

Cewka zapłonowa 02.17.040 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

02.17.040 Cewka zapłonowa TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH
65.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

02.17.040

dla numeru OE 000 158 7503

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 02.17.040 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

Cewka zapłonowa 02.17.040 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

SSANGYONG

REXTON, RODIUS I, KYRON, MUSSO SPORTS, ACTYON I, STAVIC, ACTYON SPORTS I

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

DAEWOO

MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Cewka zapłonowa 02.17.040 producenta TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

MERCEDES-BENZ

0001500280, 0001587003, 0001587103, 0001587503, 1580300070, A0001500280, A0001587003, A0001587103, A0001587503, A1580300070

SSANGYONG

0001587003

DAEWOO

0001587503

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 150 0280
MERCEDES-BENZ      000 158 7003
MERCEDES-BENZ      000 158 7103
MERCEDES-BENZ      000 158 7503
MERCEDES-BENZ      158 030 0070
MERCEDES-BENZ      A000 150 0280
MERCEDES-BENZ      A000 158 7003
MERCEDES-BENZ      A000 158 7103
MERCEDES-BENZ      A000 158 7503
MERCEDES-BENZ      A158 030 0070
SSANGYONG      000 158 70 03
DAEWOO      000 158 75 03
VAG      00A 905 105

Zastosowanie Cewka zapłonowa 02.17.040 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH w samochodach:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.