Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 119 CDI / 119 BlueTEC 4-matic (447.701, 447.703,... (2014.12-???) 190km » 02.19.256 trucktec automotive gmbh
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Vito Tourer (w447) 119 Cdi / 119 Bluetec 4-matic (447.701, 447.703,... (2014.12-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Koło pasowe, pompa wspomagania 02.19.256 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

02.19.256 Koło pasowe, pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH
72.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

02.19.256

Status produktu: Normalny
dla numeru OE611 230 0115
MateriałStal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, pompa wspomagania 02.19.256 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

KOŁO PASOWE POMPY WSPOMAGANIA DB 2.2 CDI (OM611) 95-
numery OEM:
CHRYSLER      05103990AA
CHRYSLER      05117692AA
MERCEDES-BENZ      604 236 0010
MERCEDES-BENZ      611 230 0115
MERCEDES-BENZ      A604 236 0010
MERCEDES-BENZ      A611 230 0115
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Koło pasowe, pompa wspomagania 02.19.256 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.