dla numeru OE | 906 350 3710 n.cpl.1 |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożysk koła 02.32.133 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH
MERCEDES-BENZ | 906 350 0335 | |
MERCEDES-BENZ | 906 350 0335 n.cpl.1 | |
MERCEDES-BENZ | 906 350 2410 | |
MERCEDES-BENZ | 906 350 2410 n.cpl.1 | |
MERCEDES-BENZ | 906 350 2510 | |
MERCEDES-BENZ | 906 350 2510 n.cpl.1 | |
MERCEDES-BENZ | 906 350 2610 | |
MERCEDES-BENZ | 906 350 2610 n.cpl.1 | |
MERCEDES-BENZ | 906 350 2710 | |
MERCEDES-BENZ | 906 350 2710 n.cpl.1 | |
MERCEDES-BENZ | 906 350 3710 | |
MERCEDES-BENZ | 906 350 3710 n.cpl.1 | |
MERCEDES-BENZ | 906 350 3810 | |
MERCEDES-BENZ | 906 350 3810 n.cpl.1 | |
MERCEDES-BENZ | 906 350 3910 | |
MERCEDES-BENZ | 906 350 3910 n.cpl.1 | |
MERCEDES-BENZ | 906 350 4010 | |
MERCEDES-BENZ | 906 350 4010 n.cpl.1 | |
MERCEDES-BENZ | A906 350 0335 | |
MERCEDES-BENZ | A906 350 0335 n.cpl.1 | |
MERCEDES-BENZ | A906 350 2410 | |
MERCEDES-BENZ | A906 350 2410 n.cpl.1 | |
MERCEDES-BENZ | A906 350 2510 | |
MERCEDES-BENZ | A906 350 2510 n.cpl.1 | |
MERCEDES-BENZ | A906 350 2610 | |
MERCEDES-BENZ | A906 350 2610 n.cpl.1 | |
MERCEDES-BENZ | A906 350 2710 | |
MERCEDES-BENZ | A906 350 2710 n.cpl.1 | |
MERCEDES-BENZ | A906 350 3710 | |
MERCEDES-BENZ | A906 350 3710 n.cpl.1 | |
MERCEDES-BENZ | A906 350 3810 | |
MERCEDES-BENZ | A906 350 3810 n.cpl.1 | |
MERCEDES-BENZ | A906 350 3910 | |
MERCEDES-BENZ | A906 350 3910 n.cpl.1 | |
MERCEDES-BENZ | A906 350 4010 | |
MERCEDES-BENZ | A906 350 4010 n.cpl.1 | |
VOLKSWAGEN | 2E0 501 171 G | |
VOLKSWAGEN | 2E0 501 171 G n.cpl.1 | |
VAG | 2E0 501 171 E | |
VAG | 2E0 501 171 E n.cpl.1 | |
VAG | 2E0 501 172 D | |
VAG | 2E0 501 172 D n.cpl.1 | |
VAG | 2E0 501 172 F | |
VAG | 2E0 501 172 F n.cpl.1 |
Zastosowanie Zestaw łożysk koła 02.32.133 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH w samochodach:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.