Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Suzuki SV SV 1000 (WVBX) (2003.01-2004.12) 120km » 02.32.187 trucktec automotive gmbh
wybrany samochód: 
Suzuki Sv Sv 1000 (wvbx) (2003.01-2004.12) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 02.32.187 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

02.32.187 Wał napędowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH
655.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

02.32.187

Status produktu: Normalny
dla numeru OE906 350 4010
Ilość zębów30
Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Średnica [mm]39,60
Długość [mm]940
Średnica rękojeści [mm]49,90

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 02.32.187 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

PËúOî DB SPRINTER 06- PR. Oî TYLNA 940MM (PIASTA + PËúOî)
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      906 350 2710
MERCEDES-BENZ      906 350 4010
MERCEDES-BENZ      A906 350 2710
MERCEDES-BENZ      A906 350 4010
VOLKSWAGEN      2E0 501 172 F
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 02.32.187 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.