Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mazda 3 (BM, BN) 2.0 (2013.07-???) 165km » 02.37.078 trucktec automotive gmbh
wybrany samochód: 
Mazda 3 (bm, Bn) 2.0 (2013.07-???) 165km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 02.37.078 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

02.37.078 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

02.37.078

Status produktu: Normalny
dla numeru OE906 460 0055

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 02.37.078 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

DRą»EK KIER. DB SPRINTER 06- LE/PR BEZ KOĐCËWKI
numery OEM:
CHRYSLER      6802 0843AA
CHRYSLER      68020843AA SK
MERCEDES-BENZ      906 460 0055
MERCEDES-BENZ      906 460 0155
MERCEDES-BENZ      A906 460 0055
MERCEDES-BENZ      A906 460 0155
VOLKSWAGEN      2E0 713 410
VOLKSWAGEN      2E0 713 491
VOLKSWAGEN      6Q0 423 800
VOLKSWAGEN      6Q0 423 810 C
VAG      2E0 713 491
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 02.37.078 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.