Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Opel ZAFIRA A nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (T98) 2.2 DTI 16V (F75) (2002.01-2005.06) 117km » 02.43.180 trucktec automotive gmbh
wybrany samochód: 
Opel Zafira A Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (t98) 2.2 Dti 16v (f75) (2002.01-2005.06) 117km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw uszczelek, pompa hydrauliczna 02.43.180 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

02.43.180 Zestaw uszczelek, pompa hydrauliczna TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH
25.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:2 szt.
Wtorek:5 szt.

    Ocena:
numer części:

02.43.180

Status produktu: Normalny
dla numeru OE000 460 4861
dla numeru producenta201 4601780
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw uszczelek, pompa hydrauliczna 02.43.180 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

ZESTAW NAPR. POMPY WSPOM. . DB W201/124
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 460 4761
MERCEDES-BENZ      000 460 4861
MERCEDES-BENZ      A000 460 4761
MERCEDES-BENZ      A000 460 4861
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw uszczelek, pompa hydrauliczna 02.43.180 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.