Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka pokrywy zaworów Mercedes-benz SPRINTER 3-t Platforma / podwozie (B903) 313 CDI (903.611, 903.612, 903.621, 903.622) (2000.04-2006.05) 129km » 07.10.065 trucktec automotive gmbh
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3-t Platforma / Podwozie (b903) 313 Cdi (903.611, 903.612, 903.621, 903.622) (2000.04-2006.05) 129km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów 07.10.065 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

07.10.065 Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH
36.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

07.10.065

Status produktu: Normalny
dla numeru OE06E 103 483 G
Strona zabudowyz lewej

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów 07.10.065 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

USZCZELKA POK. ZAW. AUDI A6 2.4 04- CYL. 4-6
numery OEM:
AUDI      06E 103 483 G
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów 07.10.065 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH w samochodach:

Opinie Klientów o Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów 07.10.065 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH:

Michał, Krępsko
2021-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Uszczelka pokrywy głowicy


Jeśli uszczelka pokrywy zaworów, która uległa zużyciu nie zostanie w porę wymieniona na nową, może doprowadzić to do zaburzenia procesu spalania, szybszego zużycia komponentów lub nieprawidłowej pracy jednostki napędowej. Wszystko to jest efektem obniżania się poziomu oleju. Warto więc dmuchać na zimne i posiadać zapasową uszczelkę przeznaczoną do samochodu, jakim się poruszamy. Pamiętajmy przy tym, że wymiana uszczelki pokrywy głowicy nie jest sprawą skomplikowaną i drogą, nie zajmuje też wiele czasu.

Uszczelka zabezpiecza miejsce styku mechanizmu sterowania zaworami z pokrywą zaworów. Dzięki szczelnemu połączeniu olej nie wydostaje się na zewnątrz. Uszczelniacze produkuje się najczęściej z gumy, rzadziej z korka. Z tego względu, elementy te wskutek oddziaływania na nie ekstremalnie wysokiej temperatury z czasem ulegają zużyciu.

Obserwuje się wówczas wycieki w górnej części jednostki napędowej. Jeśli silnik "poci się", uszczelkę należy natychmiast wymienić, pamiętając jednocześnie, że po wymianie trzeba skontrolować i ewentualnie uzupełnić poziom oleju w silniku.

Czynnikiem stojącym za zużyciem uszczelek pokrywy zaworów jest przede wszystkim wysoka temperatura oraz czas. Wszystkie materiały, zwłaszcza guma, z czasem się starzeją, a ich właściwości ulegają stopniowemu pogorszeniu.