Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 07.19.057 trucktec automotive gmbh

Pasek klinowy wielorowkowy 07.19.057 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

07.19.057 Pasek klinowy wielorowkowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH
14.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numery handlowe:

4PK852, 4PK853, 4PK854, 4PK856, 4PK857, 4PK858

numer części:

07.19.057

dla numeru OE 4PK855
Długość [mm] 855
Ilość żeber 4

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 07.19.057 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

numery OEM:
BMW      64 55 1 727 376
FORD      7007791
HONDA      38920PW0G02
NISSAN      11720-42L041
NISSAN      11720-B4800
NISSAN      11920-0H600
NISSAN      11920-0H610
NISSAN      11920V7301
NISSAN      11920V7311
NISSAN      11950-5J010
NISSAN      11950-5J011
NISSAN      1195053J10
NISSAN      1195053J20
NISSAN      1195070J00
NISSAN      119509F600
PEUGEOT      128027
PEUGEOT      960 19294
PEUGEOT      96019295
SUBARU      9194008500
SUZUKI      4918060B20
TOYOTA      90916-02354
TOYOTA      99364-00850
TOYOTA      99364-20850
TOYOTA      99364-80850
TOYOTA      9936410850
HYUNDAI      2521226000
VAG      050 903 137 B
VAG      050 903 137 C
VAG      06B 260 849 A
VAG      06B 260 849 B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 07.19.057 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.