Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Nissan SUNNY I (B11) 1.7 D (1982.03-1986.10) 54km » 07.37.143 trucktec automotive gmbh
wybrany samochód: 
Nissan Sunny I (b11) 1.7 D (1982.03-1986.10) 54km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 07.37.143 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

07.37.143 Przekładnia kierownicza TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH
1,247.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

07.37.143

Status produktu: Normalny
dla numeru OE7E1 422 061 F
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracyhydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 07.37.143 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH

PRZEKĂşADNIA KIER. VW TRANSPORTER/MULTIVAN 1,9TDI/2,5TDI/2,0/3,2 03-
numery OEM:
VAG      7E1 422 061 C
VAG      7E1 422 061 CX
VAG      7E1 422 061 D
VAG      7E1 422 061 DX
VAG      7E1 422 061 F
VAG      7E1 422 061 FX
VAG      7H1 422 061 G
VAG      7H1 422 061 H
VAG      7H1 422 061 HX
VAG      7H1 422 061 J
VAG      7H1 422 061 JX
VAG      7H1 422 061 M
VAG      7H1 422 061 MX
VAG      7H1 422 061 P
VAG      7H1 422 061 PX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 07.37.143 TRUCKTEC AUTOMOTIVE GMBH w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.