Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Opel VECTRA A (J89) 1.6 i (F19, M19) (1993.09-1995.11) 75km » DB4451 trw
wybrany samochód: 
Opel Vectra A (j89) 1.6 I (f19, M19) (1993.09-1995.11) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy DB4451 TRW

DB4451 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4451
Bęben hamulcowy DB4451
DB4451
trw DB4451 Bęben hamulcowy
230.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4451

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Śr. zewn. bębna ham. [mm]339,5
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm]80,5
Średnica otworu centrującego [mm]101
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]296,5
Ilość otworów6
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]73,4
Rozmiar gwintu 112,7
Rozmiar gwintu 26,4
Śr. wewn. bębna ham. [mm]295
nr EAN3322938297732

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4451 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: ISUZU D-MAX I 2.5D/3.0D 05.02-10.12
numery OEM:
ISUZU      8973605060
ISUZU      8980303850
zamienniki:
251402
brak
NK
237019
brak
VALEO

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4451 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4451 TRW:

JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze
Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.