Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Lancia KAPPA SW (838_) 3.0 24V (838BD11A) (1996.07-2001.10) 204km » DB4555 trw
wybrany samochód: 
Lancia Kappa Sw (838_) 3.0 24v (838bd11a) (1996.07-2001.10) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy DB4555 TRW

DB4555 Bęben hamulcowy TRW
trw DB4555
Bęben hamulcowy DB4555
DB4555
trw DB4555 Bęben hamulcowy
96.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4555

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ilość otworów4
Śr. zewn. bębna ham. [mm]205,5
Śr. wewn. bębna ham. [mm]180
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]182
Średnica otworu centrującego [mm]46,9
Ø rozmieszczenia otworów [mm]114,3
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm]79,6
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]40,2
Wymiar gwintu11.8
nr EAN3322938404536

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4555 TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: CHEVROLET MATIZ, SPARK 0.8-1.0LPG 03.05-
numery OEM:
CHEVROLET      96457238
DAEWOO      96457238
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4555 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4555 TRW:

Ryszard, Nowa Ruda
2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JANUSZ, LEGNICA
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.