Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Land Rover RANGE ROVER IV (L405) D300 MHEV 4x4 (2020.07-???) 300km » GBS2517 trw
wybrany samochód: 
Land Rover Range Rover Iv (l405) D300 Mhev 4x4 (2020.07-???) 300km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Czujnik, prędkość obrotowa koła GBS2517 TRW

GBS2517 Czujnik, prędkość obrotowa koła TRW
trw GBS2517
Czujnik, prędkość obrotowa koła GBS2517
101.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 6.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

GBS2517

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Rodzaj czujnikaaktywny czujnik
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
Długość [mm]77
parzyste numery artykułówGBS2518
nr EAN3322937734689

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik, prędkość obrotowa koła GBS2517 TRW

Czujnik ABS tył L pasuje do: AUDI A3, Q3, TT SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, LEON, LEON SC, TOLEDO III SKODA OCTAVIA II, SUPERB II, YETI VW BEETLE, CC B7, EOS, GOLF PLUS 1.2-3.6 02.03-12.22
numery OEM:
AUDI      1K0 927 807
AUDI      WHT 003 859
SEAT      1K0 927 807
SEAT      WHT 003 859
SKODA      1K0 927 807
SKODA      WHT 003 859
VOLKSWAGEN      1K0 927 807
VOLKSWAGEN      WHT 003 859

Zastosowanie Czujnik, prędkość obrotowa koła GBS2517 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Czujnik, prędkość obrotowa koła GBS2517 TRW:

Roksana, Golczewo
2021-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.