Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Fiat PUNTO EVO (199_) 1.3 D Multijet (2008.07-2012.02) 69km » GCH1794 trw
wybrany samochód: 
Fiat Punto Evo (199_) 1.3 D Multijet (2008.07-2012.02) 69km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy GCH1794 TRW

GCH1794 Cięgło, hamulec postojowy TRW
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

GCH1794

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Typ układu hamulcowegoHamulce tarczowe
Długość [mm]1925
Sekcjaczęść tylna
parzyste numery artykułówGCH1793
nr EAN3322937252381

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy GCH1794 TRW

Linka hamulca ręcznego tył L (1925mm, rodzaj hamulca: tarczowy) pasuje do: BMW 5 (E39) 2.0-4.9 09.95-05.04
numery OEM:
BMW      1 162 998
BMW      1 166 234
BMW      34 40 1 166 234
BMW      34 41 1 162 998

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy GCH1794 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy GCH1794 TRW:

2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
2020-01-29
 5/5
Od kiedy mam samochód zawsze kupuję części trw
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.