Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » GCH3034 trw

Cięgło, hamulec postojowy GCH3034 TRW

GCH3034 Cięgło, hamulec postojowy TRW
trw GCH3034
47.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

GCH3034

producent:

TRW

Długość całkowita [mm] 508
Sekcja część przednia
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość 1/Długość 2 [mm] 256/508
Wymagana ilość 1
nr EAN 3322937976874

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy GCH3034 TRW

Linka hamulca ręcznego przód/środek L/P (508mm/256mm, rodzaj hamulca: tarczowy) pasuje do: NISSAN PRIMASTAR; OPEL VIVARO A; RENAULT TRAFIC II 1.9D-2.5D 02.01-
numery OEM:
NISSAN      36402-00QAB
OPEL      44 21 102
OPEL      4408726
OPEL      91166639
OPEL      93864841
RENAULT      36 53 018 62R
RENAULT      77 00 312 835
VAUXHALL      91166639

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy GCH3034 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy GCH3034 TRW:

2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-29
 5/5
Od kiedy mam samochód zawsze kupuję części trw

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.