Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3, PV3) 1.5 TSI e-TEC (2020.11-???) 150km » GCH405 trw
wybrany samochód: 
Skoda Octavia Iv (nx3, Nn3, Pv3) 1.5 Tsi E-tec (2020.11-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy GCH405 TRW

GCH405 Cięgło, hamulec postojowy TRW
33.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

GCH405

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Sekcjaczęść tylna
Typ układu hamulcowegoHamulec bębnowy
Długość [mm]200
nr EAN3322938142971

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy GCH405 TRW

Linka hamulca ręcznego przód L/P (200mm, rodzaj hamulca: bębnowy) pasuje do: NISSAN MICRA C+C III, MICRA III, NOTE 1.0-1.6 01.03-08.13
numery OEM:
NISSAN      36402-AX000
NISSAN      36402-CT40A

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy GCH405 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy GCH405 TRW:

Zbigniew, Łódź
2020-01-29
 5/5
Od kiedy mam samochód zawsze kupuję części trw
Zbigniew, Kuźnia Raciborska
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
Kendel, Warszawa
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Kuźnia Raciborska
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.