Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JER112 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER112 TRW

JER112 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JER112

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

JER112

producent:

TRW

Tryb pracy elektro-hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ograniczenia producenta SMI/KOYO
alternatywny zestaw naprawczy JKR104
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937430680

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER112 TRW

Koszt kaucji: 1,130.49 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa elektryczna przekładni kierowniczej pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST; SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, ROOMSTER, ROOMSTER PRAKTIK 1.0-2.0D 08.99-
numery OEM:
AUDI      6Q0 423 155 AM
AUDI      6Q0 423 155 L
AUDI      6Q0 423 156 AA
AUDI      6Q0 423 162 BX
SEAT      6Q0 423 155 AA
SEAT      6Q0 423 155 AD
SEAT      6Q0 423 155 AG
SEAT      6Q0 423 155 AH
SEAT      6Q0 423 155 AJ
SEAT      6Q0 423 155 AL
SEAT      6Q0 423 155 AM
SEAT      6Q0 423 155 L
SEAT      6Q0 423 156 AA
SEAT      6Q0 423 156 K
SEAT      6Q0 423 156 R
SEAT      6Q0 423 162 BX
SEAT      6Q0 423 162 X
SKODA      6Q0 423 155 AA
SKODA      6Q0 423 155 AD
SKODA      6Q0 423 155 AG
SKODA      6Q0 423 155 AH
SKODA      6Q0 423 155 AJ
SKODA      6Q0 423 155 AL
SKODA      6Q0 423 155 AM
SKODA      6Q0 423 155 L
SKODA      6Q0 423 156 AA
SKODA      6Q0 423 156 K
SKODA      6Q0 423 156 R
SKODA      6Q0 423 162 BX
SKODA      6Q0 423 162 X
VOLKSWAGEN      6Q0 423 155 AA
VOLKSWAGEN      6Q0 423 155 AD
VOLKSWAGEN      6Q0 423 155 AG
VOLKSWAGEN      6Q0 423 155 AH
VOLKSWAGEN      6Q0 423 155 AJ
VOLKSWAGEN      6Q0 423 155 AL
VOLKSWAGEN      6Q0 423 155 AM
VOLKSWAGEN      6Q0 423 155 L
VOLKSWAGEN      6Q0 423 156 AA
VOLKSWAGEN      6Q0 423 156 K
VOLKSWAGEN      6Q0 423 156 R
VOLKSWAGEN      6Q0 423 162 BX
VOLKSWAGEN      6Q0 423 162 X

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER112 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JER112zobacz instrukcję montażu JER112

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.