Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Citroën C5 II (RC_) 1.6 HDi (RC8HZB) (2004.09-???) 109km » JER157 trw
wybrany samochód: 
Citroën C5 Ii (rc_) 1.6 Hdi (rc8hzb) (2004.09-???) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER157 TRW

JER157 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
1,058.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JER157

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Tryb pracyelektro-hydrauliczny
Wyposażenie pojazdudla poj. z czujnikiem kąta skrętu koła kier. przy kolumnie
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937689507

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER157 TRW

Koszt kaucji: 1,050.42 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa elektryczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: FORD C-MAX, FOCUS II, KUGA I 1.6D-2.0LPG 07.04-11.12
numery OEM:
FORD      1678087
FORD      1708804
FORD      1736876
FORD      1829875
FORD      4M51-3K514-DA
FORD      4M51-3K514-DB
FORD      4M51-3K514-DC
FORD      RM4M-513K514-DC
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JER157 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JER157zobacz instrukcję montażu JER157

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.