Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JKR104 trw

Zestaw przekładni kierowniczej JKR104 TRW

JKR104 Zestaw przekładni kierowniczej TRW
trw JKR104
Zestaw przekładni kierowniczej JKR104
JKR104
 

    Ocena:
numer części:

JKR104

producent:

TRW

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy elektro-hydrauliczny
Ograniczenia producenta TRW
Ograniczenia producenta KOYO
Ograniczenia producenta VW
Wymagany zwrot starej części 
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
nr EAN 3322938009847

skład zestawu:
JER104 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
JRP1160 Przekładnia kierownicza
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przekładni kierowniczej JKR104 TRW

Koszt kaucji: 2,920.95 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem elektro-hydrauliczny pasuje do: SEAT CORDOBA, IBIZA III; SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, ROOMSTER; VW FOX, POLO, POLO III CLASSIC, POLO IV 1.0-2.0 08.99-
numery OEM:
AUDI      6Q0 423 155 AM
AUDI      6Q0 423 155 L
AUDI      6Q0 423 156 AA
AUDI      6Q0 423 162 AX
AUDI      6Q0 423 844 B
AUDI      6Q0 423 844 D
AUDI      6Q1 423 051 AQ
AUDI      6Q1 423 051 S
AUDI      6Q1 423 055 AP
AUDI      6Q1 423 055 BF
AUDI      6Q1 423 055 T
AUDI      6Q1 423 062 G
SEAT      5Z1 423 061 C
SEAT      6Q0 423 155 AM
SEAT      6Q0 423 155 L
SEAT      6Q0 423 156 AA
SEAT      6Q0 423 162 AX
SEAT      6Q0 423 844 B
SEAT      6Q0 423 844 D
SEAT      6Q1 423 051 AQ
SEAT      6Q1 423 051 S
SEAT      6Q1 423 055 AP
SEAT      6Q1 423 055 BF
SEAT      6Q1 423 055 G
SEAT      6Q1 423 055 T
SEAT      6Q1 423 062 BX
SEAT      6Q1 423 062 G
SEAT      6Q1 423 062 JX
SEAT      6Q1 423 070 X
SKODA      6Q0 423 155 AM
SKODA      6Q0 423 155 L
SKODA      6Q0 423 156 AA
SKODA      6Q0 423 162 AX
SKODA      6Q0 423 844 B
SKODA      6Q0 423 844 D
SKODA      6Q1 423 051 AQ
SKODA      6Q1 423 051 S
SKODA      6Q1 423 055 AP
SKODA      6Q1 423 055 BF
SKODA      6Q1 423 055 G
SKODA      6Q1 423 055 T
SKODA      6Q1 423 061 KX
SKODA      6Q1 423 061 T
SKODA      6Q1 423 062 B
SKODA      6Q1 423 062 BV
SKODA      6Q1 423 062 BX
SKODA      6Q1 423 062 G
SKODA      6Q1 423 062 JV
SKODA      6Q1 423 062 JX
SKODA      6Q1 423 070 X
VOLKSWAGEN      5Z1 423 055
VOLKSWAGEN      5Z1 423 055 B
VOLKSWAGEN      5Z1 423 055 C
VOLKSWAGEN      6Q0 423 155 AM
VOLKSWAGEN      6Q0 423 155 L
VOLKSWAGEN      6Q0 423 156 AA
VOLKSWAGEN      6Q0 423 162 AX
VOLKSWAGEN      6Q0 423 844 B
VOLKSWAGEN      6Q0 423 844 D
VOLKSWAGEN      6Q1 423 051 AQ
VOLKSWAGEN      6Q1 423 051 S
VOLKSWAGEN      6Q1 423 055 AP
VOLKSWAGEN      6Q1 423 055 BF
VOLKSWAGEN      6Q1 423 055 G
VOLKSWAGEN      6Q1 423 055 T
VOLKSWAGEN      6Q1 423 061 K
VOLKSWAGEN      6Q1 423 061 KX
VOLKSWAGEN      6Q1 423 062 B
VOLKSWAGEN      6Q1 423 062 BV
VOLKSWAGEN      6Q1 423 062 BX
VOLKSWAGEN      6Q1 423 062 G
VOLKSWAGEN      6Q1 423 062 J
VOLKSWAGEN      6Q1 423 062 JV
VOLKSWAGEN      6Q1 423 062 JX
VOLKSWAGEN      6Q1 423 070 X

Zastosowanie Zestaw przekładni kierowniczej JKR104 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.