Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Opel ZAFIRA TOURER C (P12) 2.0 BiTurbo CDTI (75) (2013.01-???) 194km » JPR1022 trw
wybrany samochód: 
Opel Zafira Tourer C (p12) 2.0 Biturbo Cdti (75) (2013.01-???) 194km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR1022 TRW

JPR1022 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JPR1022
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR1022
JPR1022
670.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JPR1022

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Ograniczenia producentaZF
Ø koła pasowego [mm]120
Ilość żeber8
Kształt adapteraokrągły
Ilość otworów wlotowych/wylotowych2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]19
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnegoM16x1,5
Odstęp adaptera od pompy [mm]28
Średnica punktów mocowania [mm]8,5
Ciśnienie [bar]128
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
uwzględnić informację serwisową
nr EAN3322938328719

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR1022 TRW

Koszt kaucji: 395.75 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: MERCEDES GL (X164), M (W164), R (W251, V251) 3.0D/4.0D 07.05-12.12
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      004 466 83 01
MERCEDES-BENZ      A 004 466 83 01
MERCEDES-BENZ      A 004 466 83 01 80
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR1022 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.