Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Peugeot 208 II (UB_, UP_, UW_, UJ_) 1.2 Hybrid 100 (2023-???) 101km » JPR1040 trw
wybrany samochód: 
Peugeot 208 Ii (ub_, Up_, Uw_, Uj_) 1.2 Hybrid 100 (2023-???) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR1040 TRW

514.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JPR1040

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaZF
Tryb pracyhydrauliczny
Kształt adapteratrójkątny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]16
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnegoM16x1.5
Odstęp adaptera od pompy [mm]30
Rozstaw śrub mocujących [mm]80
Ciśnienie [bar]110
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
uwzględnić informację serwisową
nr EAN3322938374969

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR1040 TRW

Koszt kaucji: 393.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: NISSAN PRIMASTAR, OPEL VIVARO A, RENAULT ESPACE III, ESPACE IV, LAGUNA II, MASTER II, MASTER III 1.9D-2.5D 12.97-
numery OEM:
OPEL      44 06 293
OPEL      95514066
RENAULT      49 11 009 80R
RENAULT      49 11 022 94R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR1040 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.