Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Iveco DAILY VI Furgon eDAILY 35S14E, 38S, 42S, 42C, 50C, 60C, 72C (2022-???) 190km » JPR1186 trw
wybrany samochód: 
Iveco Daily Vi Furgon Edaily 35s14e, 38s, 42s, 42c, 50c, 60c, 72c (2022-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna układu kierowniczego JPR1186 TRW

385.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JPR1186

producent:

TRW

Tryb pracyhydrauliczny
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego JPR1186 TRW

Koszt kaucji: 393.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: DACIA LOGAN, LOGAN EXPRESS, LOGAN II, LOGAN MCV, SANDERO, SANDERO II, RENAULT CLIO II, KANGOO 1.4-2.0 01.96-
numery OEM:
RENAULT      49 11 005 22R
RENAULT      49 11 025 05R
RENAULT      49 11 062 89R
RENAULT      49 11 080 49R
RENAULT      49 11 088 14R
RENAULT      60 01 546 109
RENAULT      60 01 546 641
RENAULT      60 01 547 641
RENAULT      77 00 431 283
RENAULT      77 00 431 286
RENAULT      77 00 840 105
RENAULT      82 00 711 377
RENAULT      82 00 711 391
RENAULT      82 00 888 505
RENAULT      82 00 888 510
DACIA      49 11 002 19R
DACIA      49 11 025 05R
DACIA      49 11 062 89R
DACIA      49 11 064 08R
DACIA      49 11 080 49R
DACIA      49 11 088 14R
DACIA      77 00 431 283
DACIA      82 00 711 391
DACIA      82 00 888 505
DACIA      82 00 888 510

Zastosowanie Pompa hydrauliczna układu kierowniczego JPR1186 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.