Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR129 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR129 TRW

JPR129 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JPR129
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR129
JPR129
trw JPR129 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
519.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

JPR129

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ciśnienie [bar] 80
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937388684

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR129 TRW

Koszt kaucji: 409.59 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: VOLVO 850, S80 I, V70 I 2.4/2.5D 04.96-07.06
numery OEM:
VOLVO      8251729
VOLVO      8603049
VOLVO      9139565
VOLVO      9140195

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR129 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JPR129

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.