Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR139 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR139 TRW

JPR139 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
581.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

JPR139

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm] 140
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ciśnienie [bar] 80
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937388073

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR139 TRW

Koszt kaucji: 403.13 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (regenerowany) pasuje do: OPEL ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA F/KOMBI, CALIBRA A, VECTRA A 1.4-2.5 04.88-01.05
numery OEM:
OPEL      59 48 021
OPEL      59 48 022
OPEL      9 48 040
OPEL      9 48 046
OPEL      90409239
OPEL      90469057
OPEL      93175554
OPEL      93175555
VAUXHALL      59 48 021
VAUXHALL      59 48 022
VAUXHALL      9 48 040
VAUXHALL      9 48 046
VAUXHALL      90409239
VAUXHALL      90469057
VAUXHALL      93175554
VAUXHALL      93175555
zamienniki:
541 0097 20
brak
LuK - Aftermarket Service oHG
541 0093 20
brak
LuK - Aftermarket Service oHG
21G46117
brak
CARDONE

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR139 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JPR139

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.