Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Renault TWINGO I (C06_) 1.2 (C063, C064) (1993.03-1996.10) 55km » JPR190 trw
wybrany samochód: 
Renault Twingo I (c06_) 1.2 (c063, C064) (1993.03-1996.10) 55km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR190 TRW

JPR190 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
552.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JPR190

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Kształt adapteratrójkątny
Liczba otworów mocujących adaptera3
Odstęp adaptera od pompy [mm]32
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]16
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciśnieniowegoM16x2
Rozstaw śrub mocujących [mm]80
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ciśnienie [bar]90
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937388714

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR190 TRW

Koszt kaucji: 428.19 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: SEAT TOLEDO I, VW CORRADO, GOLF I, GOLF II, JETTA II, PASSAT B3/B4, SCIROCCO 1.0-2.0 01.79-03.99
numery OEM:
SEAT      027 145 157
VOLKSWAGEN      027 145 157

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR190 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.