Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Mazda CX-9 (TB) 3.7 AWD (TB10A) (2007.01-???) 277km » JPR474 trw
wybrany samochód: 
Mazda Cx-9 (tb) 3.7 Awd (tb10a) (2007.01-???) 277km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR474 TRW

JPR474 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JPR474
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR474
JPR474
trw JPR474 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR474 trw
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR474 trw
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR474 trw
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR474 trw
557.99 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JPR474

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Ilość żeber6
Ø koła pasowego [mm]126
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm]11,5
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]16
Średnica przyłącza przewodu ciśnieniowego [mm]16
Ograniczenia producentaZF
Ciśnienie [bar]80
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937685981

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR474 TRW

Koszt kaucji: 428.19 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CITROEN BERLINGO, PEUGEOT PARTNER, PARTNER/MINIVAN 2.0D 12.99-07.08
numery OEM:
CITROËN      4007 7C
CITROËN      4007 JE
CITROËN      4007 Z7
CITROËN      96 396 560 80
CITROËN      96 597 845 80
PEUGEOT      4007 7C
PEUGEOT      4007 JE
PEUGEOT      4007 Z7
PEUGEOT      96 396 560 80
PEUGEOT      96 597 845 80
zamienniki:
QSRPA350
brak
QUINTON

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR474 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.