Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR658 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR658 TRW

JPR658 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
trw JPR658
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR658
JPR658
trw JPR658 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR658 trw
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR658 trw
490.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

JPR658

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Średnica punktów mocowania [mm] 8
Rozstaw śrub mocujących [mm] 80
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciśnieniowego M16x1.5
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 16
Kształt adaptera Kształt gwiazdy
Odstęp adaptera od pompy [mm] 30
Ograniczenia producenta ZF
Ciśnienie [bar] 120
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937958368

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR658 TRW

Koszt kaucji: 428.19 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (fabrycznie regenerowany) pasuje do: NISSAN INTERSTAR, OPEL MOVANO A, RENAULT MASTER II 1.9D-3.0D 12.97-

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR658 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR658 producenta TRW

RENAULT

491100092R, 4911000Q1L, 4911000QAK, 8200193992, 8201183788

NISSAN

4911000Q1L, 4911000QAK

OPEL

4405479, 4408222, 9121312, 95509206

numery OEM:
NISSAN      49110-00Q1L
NISSAN      49110-00QAK
OPEL      44 05 479
OPEL      44 08 222
OPEL      9121312
OPEL      95509206
RENAULT      49 11 000 92R
RENAULT      49 11 000 Q1L
RENAULT      49 11 000 QAK
RENAULT      82 00 193 992
RENAULT      82 01 183 788
VAUXHALL      44 05 479
VAUXHALL      44 08 222
VAUXHALL      9121312
VAUXHALL      95509206

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR658 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.