Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRM407 trw

Przekładnia kierownicza JRM407 TRW

JRM407 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRM407
Przekładnia kierownicza JRM407
JRM407
831.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

15001195

numer części:

JRM407

producent:

TRW

Tryb pracy manualny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm] 1240
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 136
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej 26
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 14,2
Ograniczenia producenta TRW
Długość przegub osiowy [mm] 215
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M14x1,5
Przestrzegać danych technicznych 
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
nr EAN 3322937387809

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRM407 TRW

Koszt kaucji: 405.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza bez wspomagania mechaniczny pasuje do: FIAT BRAVO II, STILO; LANCIA DELTA III 1.4-2.0D 10.01-12.14
numery OEM:
FIAT      0000046784126
FIAT      0000046826717
FIAT      51733142
FIAT      51785771
FIAT      51809104
FIAT      51833718
FIAT      51837769
FIAT      51850745
FIAT      51857249
FIAT      51900042
LANCIA      0000051785771
LANCIA      0000051809104
LANCIA      51833718
LANCIA      51850745
LANCIA      51857249
LANCIA      51900042

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRM407 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRM407
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.