Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRM468 trw

Przekładnia kierownicza JRM468 TRW

JRM468 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRM468
Przekładnia kierownicza JRM468
JRM468
trw JRM468 Przekładnia kierownicza
658.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

A0006137

numer części:

JRM468

producent:

TRW

Tryb pracy manualny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta TRW
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937488988

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRM468 TRW

Koszt kaucji: 393.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza bez wspomagania mechaniczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: OPEL CORSA D, CORSA D/HATCHBACK 1.3D/1.4/1.4LPG 07.06-08.14

Przekładnia kierownicza JRM468 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Przekładnia kierownicza JRM468 producenta TRW

OPEL

5900273, 5900323, 900036, 900039, 900092, 93167840, 93168413, 93169495, 93189030, 93193063

numery OEM:
OPEL      59 00 273
OPEL      59 00 323
OPEL      9 00 036
OPEL      9 00 039
OPEL      9 00 092
OPEL      93167840
OPEL      93168413
OPEL      93169495
OPEL      93189030
OPEL      93193063
VAUXHALL      59 00 273
VAUXHALL      59 00 323
VAUXHALL      9 00 036
VAUXHALL      9 00 039
VAUXHALL      9 00 092
VAUXHALL      93167840
VAUXHALL      93168413
VAUXHALL      93169495
VAUXHALL      93189030
VAUXHALL      93193063
zamienniki:
DSR1774L
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRM468 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.