Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP212 trw

Przekładnia kierownicza JRP212 TRW

JRP212 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP212
Przekładnia kierownicza JRP212
 

    Ocena:
numer części:

JRP212

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta TRW
Długość całkowita [mm] 550
Liczba otworów do mocowania 2
Wymiar gwintu 8,6
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej 22
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 17,5
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 25
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przegubu osiowego
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937902620

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP212 TRW

Koszt kaucji: 649.11 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem (Bez przegubu osiowego) pasuje do: SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA, TOLEDO I, TOLEDO II; VW CADDY II, CADDY II/MINIVAN 1.0-Electric 08.83-05.06
numery OEM:
AUDI      191 422 065 M
AUDI      1H1 422 051 C
AUDI      1H1 422 055
AUDI      1H1 422 055 A
AUDI      1H1 422 055 C
AUDI      1H1 422 061 A
AUDI      1H1 422 061 C
AUDI      1H1 422 061 E
AUDI      1H1 422 061 F
AUDI      1H1 422 061 X
AUDI      1HM 422 055 D
AUDI      357 422 061 KX
AUDI      3A1 422 055 F
AUDI      6K1 422 061 A
AUDI      6K1 422 061 AX
AUDI      6K1 422 061 CV
AUDI      6K1 422 061 CX
AUDI      6K1 422 062 AX
SEAT      191 422 065 M
SEAT      1H1 422 051 C
SEAT      1H1 422 055
SEAT      1H1 422 055 A
SEAT      1H1 422 055 C
SEAT      1H1 422 061 A
SEAT      1H1 422 061 C
SEAT      1H1 422 061 E
SEAT      1H1 422 061 F
SEAT      1H1 422 061 X
SEAT      1HM 422 055 D
SEAT      3A1 422 055 F
SEAT      6K1 422 061 A
SEAT      6K1 422 061 AX
SEAT      6K1 422 061 C
SEAT      6K1 422 061 CV
SEAT      6K1 422 061 CX
SEAT      6K1 422 062 AX
SKODA      191 422 065 M
SKODA      1H1 422 051 C
SKODA      1H1 422 055
SKODA      1H1 422 055 A
SKODA      1H1 422 055 C
SKODA      1H1 422 061 A
SKODA      1H1 422 061 C
SKODA      1H1 422 061 E
SKODA      1H1 422 061 F
SKODA      1HM 422 055 D
SKODA      3A1 422 055 F
SKODA      6K1 422 061 A
SKODA      6K1 422 061 CV
SKODA      6K1 422 061 CX
SKODA      6K1 422 062 AX
VOLKSWAGEN      191 422 065 M
VOLKSWAGEN      1H1 422 051 C
VOLKSWAGEN      1H1 422 055
VOLKSWAGEN      1H1 422 055 A
VOLKSWAGEN      1H1 422 055 C
VOLKSWAGEN      1H1 422 061
VOLKSWAGEN      1H1 422 061 A
VOLKSWAGEN      1H1 422 061 AX
VOLKSWAGEN      1H1 422 061 C
VOLKSWAGEN      1H1 422 061 E
VOLKSWAGEN      1H1 422 061 F
VOLKSWAGEN      1H1 422 061 X
VOLKSWAGEN      1HM 422 055 D
VOLKSWAGEN      357 422 061 KX
VOLKSWAGEN      3A1 422 055 F
VOLKSWAGEN      3A1 422 061
VOLKSWAGEN      3A1 422 061 F
VOLKSWAGEN      3A1 422 061 FX
VOLKSWAGEN      6K0 422 061 C
VOLKSWAGEN      6K1 422 061 A
VOLKSWAGEN      6K1 422 061 AX
VOLKSWAGEN      6K1 422 061 C
VOLKSWAGEN      6K1 422 061 CV
VOLKSWAGEN      6K1 422 061 CX
VOLKSWAGEN      6K1 422 062 AX

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP212 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRP212zobacz instrukcję montażu JRP212

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.