Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP600 trw

Przekładnia kierownicza JRP600 TRW

JRP600 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP600
Przekładnia kierownicza JRP600
JRP600
1,957.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

JRP600

producent:

TRW

Wyposażenie pojazdu do pojazdów bez amortyzatora układu kierowniczego
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez układu kierowniczego Servotronic
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracy hydrauliczny
Długość całkowita [mm] 1022
Rozstaw śrub mocujących [mm] 510
Technika połączeń unverzahnt
Długość przyłącza [mm] 34
Długość przegub osiowy [mm] 15
Rodzaj gwintu przegub osiowy Gwint wewnętrzny
Rozmiar gwintu przegub aksjalny M14 x 1,5
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej 19
Ograniczenia producenta KOYO
Ograniczenia producenta ZF
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937319084

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP600 TRW

Koszt kaucji: 1,948.32 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny pasuje do: AUDI A4 B5; SKODA SUPERB I; VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.6-2.8 11.94-03.08
numery OEM:
AUDI      3B1 422 052 M
AUDI      3B1 422 052 MX
AUDI      3B1 422 052 R
AUDI      4A1 422 065 J
AUDI      8D1 422 052
AUDI      8D1 422 052 B
AUDI      8D1 422 052 BX
AUDI      8D1 422 052 M
AUDI      8D1 422 053 B
AUDI      8D1 422 053 BX
AUDI      8D1 422 053 C
AUDI      8D1 422 069 C
AUDI      8D1 422 072 A
AUDI      8D1 422 072 Q
AUDI      8D1 422 074 C
SEAT      8D1 422 072 Q
SKODA      3B1 422 052 R
SKODA      8D1 422 052
SKODA      8D1 422 052 BX
SKODA      8D1 422 052 M
SKODA      8D1 422 069 C
SKODA      8D1 422 072 A
SKODA      8D1 422 072 Q
VOLKSWAGEN      3B1 422 052 D
VOLKSWAGEN      3B1 422 052 M
VOLKSWAGEN      3B1 422 052 MX
VOLKSWAGEN      3B1 422 052 R
VOLKSWAGEN      8D1 422 052
VOLKSWAGEN      8D1 422 052 B
VOLKSWAGEN      8D1 422 052 BX
VOLKSWAGEN      8D1 422 052 M
VOLKSWAGEN      8D1 422 053
VOLKSWAGEN      8D1 422 053 B
VOLKSWAGEN      8D1 422 053 BX
VOLKSWAGEN      8D1 422 053 C
VOLKSWAGEN      8D1 422 069 C
VOLKSWAGEN      8D1 422 072 A
VOLKSWAGEN      8D1 422 072 Q
VOLKSWAGEN      8D1 422 074 C

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP600 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRP600zobacz instrukcję montażu JRP600

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.