Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP752 trw

Przekładnia kierownicza JRP752 TRW

JRP752 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP752
Przekładnia kierownicza JRP752
JRP752
1,199.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numery handlowe:

7925300021, 7925300027

numer części:

JRP752

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta TRW
Długość całkowita [mm] 1223
Gwintowana złączka M16x1.5 / M18x1.5
Długość zewnętrzna [mm] 194
Rodzaj gwintu z gwintem zewnętrznym
Wymiar gwintu M14 x 1,5
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. bez zazębienia
Średnica mocowania [mm] 13,5
Długość przyłącza [mm] 41
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937404254

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP752 TRW

Koszt kaucji: 1,075.02 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (regenerowany) pasuje do: RENAULT MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, MEGANE I COACH, MEGANE SCÉNIC, SCENIC I 1.4-2.0 01.96-09.03
numery OEM:
RENAULT      77 00 429 502
RENAULT      77 00 429 506
RENAULT      77 00 433 723
RENAULT      77 00 433 725
RENAULT      77 01 469 267
RENAULT      77 01 471 882
RENAULT      77 01 471 908
RENAULT      77 01 472 082
RENAULT      77 11 134 219

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP752 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRP752

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.