Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Fiat SCUDO Furgon (220_) 2.0 JTD (2002.12-2006.12) 109km » JRP766 trw
wybrany samochód: 
Fiat Scudo Furgon (220_) 2.0 Jtd (2002.12-2006.12) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza JRP766 TRW

JRP766 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP766
Przekładnia kierownicza JRP766
JRP766
trw JRP766 Przekładnia kierownicza
Przekładnia kierownicza JRP766 trw
824.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

52900703

numer części:

JRP766

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tryb pracyhydrauliczny
Ograniczenia producentaTRW
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez przegubu osiowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz czujnikiem
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN3322937394500

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP766 TRW

Koszt kaucji: 0.05 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany, Bez przegubu osiowego) pasuje do: OPEL SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS 1.6-3.2 04.02-01.09
numery OEM:
OPEL      59 00 222
OPEL      59 00 226
OPEL      59 00 241
OPEL      93172330
OPEL      93174162
OPEL      93177965
VAUXHALL      59 00 222
VAUXHALL      59 00 226
VAUXHALL      59 00 241
VAUXHALL      93172330
VAUXHALL      93174162
VAUXHALL      93177965
zamienniki:
DSR1658L
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
QSRP1574
brak
QUINTON

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP766 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.