Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP889 trw

Przekładnia kierownicza JRP889 TRW

JRP889 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP889
Przekładnia kierownicza JRP889
JRP889
trw JRP889 Przekładnia kierownicza
1,482.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

A0004344

numer części:

JRP889

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta TRW
Długość [mm] 1320
Wymiar gwintu M14x1,5
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937522521

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP889 TRW

Koszt kaucji: 1,890.76 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: CITROEN JUMPER II, FIAT DUCATO, OPEL MOVANO C, PEUGEOT BOXER 2.0D-Electric 04.06-
numery OEM:
CITROËN      16 066 651 80
CITROËN      16 077 443 80
CITROËN      16 077 445 80
CITROËN      16 104 554 80
CITROËN      16 110 749 80
CITROËN      16 174 059 80
CITROËN      4000 SF
CITROËN      4001 E4
FIAT      0001352268080
FIAT      1345854080
FIAT      1352268080
FIAT      1359226080
FIAT      1368995080
FIAT      1369943080
FIAT      1372870080
FIAT      1376350080
FIAT      1385338080
FIAT      1386628080
FIAT      1393322080
FIAT      71724361
FIAT      71789390
FIAT      71790916
FIAT      71793226
FIAT      71795181
FIAT      71795804
PEUGEOT      16 066 651 80
PEUGEOT      16 077 443 80
PEUGEOT      16 077 445 80
PEUGEOT      16 104 554 80
PEUGEOT      16 110 749 80
PEUGEOT      16 174 059 80
PEUGEOT      4000 SF
PEUGEOT      4001 E4

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP889 TRW w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.