Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JRP967 trw

Przekładnia kierownicza JRP967 TRW

JRP967 Przekładnia kierownicza TRW
trw JRP967
Przekładnia kierownicza JRP967
JRP967
3,621.00 zł 3,548.57 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

JRP967

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta THYSSEN KRUPP
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez czujnika
Długość całkowita [mm] 1170
Gwint zewn. [mm] M14x1,5
Suw [mm] 140
Liczba otworów do mocowania 2
Rozstaw śrub mocujących [mm] 265
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 33
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. z zazębieniem
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937738694

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza JRP967 TRW

Koszt kaucji: 1,092.24 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (bez czujnika) pasuje do: MERCEDES C (C204), C T-MODEL (S204), C (W204), CLK (A209), E (A207), E (C207) 1.6-6.2 07.03-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      204 460 09 01
MERCEDES-BENZ      204 460 40 00
MERCEDES-BENZ      204 460 40 00 80
MERCEDES-BENZ      204 460 47 00
MERCEDES-BENZ      204 460 67 00
MERCEDES-BENZ      204460470080
MERCEDES-BENZ      A 204 460 09 01
MERCEDES-BENZ      A 204 460 40 00
MERCEDES-BENZ      A 204 460 40 00 80
MERCEDES-BENZ      A 204 460 47 00
MERCEDES-BENZ      A 204 460 67 00

Zastosowanie Przekładnia kierownicza JRP967 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JRP967

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.