Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » JTE224 trw

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE224 TRW

JTE224 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TRW
56.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (33 ocen)
numer części:

JTE224

producent:

TRW

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Długość [mm] 72
Gwint wewnętrzny [mm] M12x1,25
Wymiar gwintu M10x1,25
nr EAN 3322937905812

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE224 TRW

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: ACURA INTEGRA; HONDA ACCORD I, ACCORD II, ACCORD III, CITY I, CIVIC I, CIVIC II, CIVIC III, CRX I, INTEGRA, JAZZ I, PRELUDE II 1.2-3.5 06.76-12.90

Firma TRW będąca wytwórcą części końcówka drążka JTE224 jest głównym wytwórcą auto części dla kategorii końcówka drążka i nie kwestionowanym liderem w branży motoryzacyjnej.
Producent TRW gwarantuje, że dzięki użytym technologiom wytwarzania oraz wysokim normom jakości, wszystkie produkowane przez nich części, podobnie jak końcówki drążka o numerze JTE224, spełniają oczekiwania użytkowników.
Końcówka drążka TRW cechuje bardzo wysoka jakość wykonania, trwałość oraz odporność na uszkodzenie. Końcówka drążka TRW cieszy się uznaniem wsród mechaników samochodowych jako auto część godna zaufania i gwarantującą duże przebiegi pomiędzy naprawami.
Końcówka drążka JTE224 ma zastosowanie do takich aut jak ROVER STREETWISE liftback od 2003.08, HONDA INTEGRA coupe (DC2, DC4) od 1993.07, ISUZU D-MAX II platforma / podwozie (TFR, TFS) od 2012.06 oraz wielu innych modeli aut. Zgodnie z deklaracją producenta oglądanej części końcówka drążka o numerze JTE224, o jej dopasowaniu do samochodów ROVER, HONDA, ISUZU, może się zdarzyć sytuacja, że niezbędny będzie kontakt ze sklepem w celu ustalenia poprawności doboru tej części zamiennej.
Zakup w naszym sklepie motoryzacyjnym części JTE224 firmy TRW to dobra decyzja jeżeli poszukiwałeś części zamiennej o dobrym stosunku cena/jakość i chcesz używać swój samochód jeszcze dłużej niż rok. Możesz odebrać zamówione końcówki drążka JTE224 w naszym punkcie odbiorów osobistych przy ul. Łodygowej 28G w Warszawie.
numery OEM:
HONDA      53540-611-000
HONDA      53540-611-010
HONDA      53540-611-020
HONDA      53540-659-003
HONDA      53540-679-004
HONDA      53540-SA0-003
HONDA      53540-SB0-003
HONDA      53540-SB2-003
HONDA      53540-SB2-013
HONDA      53540-SC2-003
HONDA      53540-SC2-004
HONDA      GSJ226
HONDA      GSJ274
ISUZU      8-94109-041-1
ROVER      GSJ 274

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE224 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE224 TRW:

2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-27
 5/5
J/w
2020-04-29
 5/5
Kolejny raz kupiłem części trw i wszystko jest jak należy
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
2023-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-29
 5/5
Szybki odbiór osobisty w punkcie. Dobra komunikacja SMS
2021-04-29
 5/5
Pa
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-27
 5/5
Dobra jakość, pasuje :)
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
2020-09-10
 4/5
Generalnie do firmy trw nie mam zastrzeżeń elementy zawieszenia wytrzymują dość długo, niestety tym razem w jednej końcówce drążka trafiła mi się pęknięta na szwie guma przegubu
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-03
 5/5
Polecam ten produkt Trw pierwszy montaż
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.