Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 35S16, 35C16, 40C16, 42S16, 50C16, 60C16, 65C16, 70C16 (2019-???) 160km » PHD563 trw
wybrany samochód: 
Iveco Daily Vi Platforma / Podwozie 35s16, 35c16, 40c16, 42s16, 50c16, 60c16, 65c16, 70c16 (2019-???) 160km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny PHD563 TRW

PHD563 Przewód hamulcowy elastyczny TRW
trw PHD563
Przewód hamulcowy elastyczny PHD563
PHD563
55.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 4.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (15 ocen)
numer części:

PHD563

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Długość [mm]330
Rozmiar gwintu 1M10x1
Rodzaj gwintuGwint wewnętrzny
nr EAN3322937807857

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny PHD563 TRW

Przewód hamulcowy elastyczny tył L (dł. 330mm, M10x1) pasuje do: OPEL ASTRA F, ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, ASTRA H, ASTRA H CLASSIC, ASTRA H GTC, COMBO TOUR 1.2-2.2D 09.91-
numery OEM:
OPEL      13116133
OPEL      13334947
OPEL      5 62 178
OPEL      55 62 249
VAUXHALL      13116133
VAUXHALL      13334947
VAUXHALL      5 62 178
VAUXHALL      55 62 249

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny PHD563 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny PHD563 TRW:

Dariusz, Kętrzyn
2023-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kraków
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stefan,
2021-02-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Warszawa
2020-09-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.